Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

-

Photospiration - min nya blogg som, förhoppningsvis, ska innehålla massor av inspirerande bilder av mig. 
Har bara kodat designen idag, men ska fixa en header en annan dag. Ni får gärna säga till om ni hittar något fel, och jag vet att inlägg-sidorna ser lite annorlunda ut, men det ville inte fungera, det stod att det var något fel så ska försöka fixa det! Men välkomna till min blogg, får man väl ta och säga!


Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :))

2013-01-20 @ 12:41:41
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: frukallgren.blogg.se

har en liten, liten fråga! Hur har du fått datum och tid att se ut så där? Har letat massor om det men aldrig hittat :( Tycker det ser så fult ut med det som blogg.se har som standard..

2013-01-24 @ 08:30:21
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?