Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Lördag

Idag blir det att sitta vid datorn och redigera bilder tills jag ska iväg och fira min ena syster och hennes dotter. Har en del bilder att hinna med innan Barcelona nästa vecka så det gäller att ligga i! 
Juste, jag har ju glömt att berätta att jag beställde ett objektiv förra söndagen som kom nu i tisdags. I onsdags fick jag testa det ordentligt på en familjefotografering och jag älskar det redan! ♥ 
Kanske är dags att uppdatera inlägget om min kamerautrustning... Jag har inte ens ändrat till att jag har min nya kamera som jag köpte i oktober... I vilket fall ska jag återgå till redigeringen nu, men jag får önska er en fin lördag!
 



Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?