Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Hej igen!

Nej, nu var det alldeles för länge sen jag skrev något här! Men måste ännu en gång få skylla på att jag har haft fullt upp, igen. Har haft en hel del plugg varvat med lite fotograferingar och allt annat man ska göra här i livet, umgås med nära och kära och sådär. Men i söndags slutade jag att plugga, jag pluggade fyra olika kurser på fyra olika högskolor (distans såklart då) med inriktning på digital bildbehandling. Så nu ska jag dra igång med fotograferingarna igen (fick faktiskt tacka nej till några i och med att jag hade för mycket att göra och inte hann med fotograferingar, tråkigt nog). Men jag hade min första fotografering, efter "uppehållet", igår faktiskt och jag skickade iväg bilderna för urval förut. 
 
Förhoppningsvis ska det hända en hel del nu och jag ska verkligen försöka att börja blogga oftare. Har en del planer på g, så vi får hoppas att det blir som jag har tänkt för då lär jag ha en del att berätta om :) 
 


Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken fin bild! Vad tråkigt att behöva säga nej, men ibland måste man göra det. och skönt att det blivit lugnare med plugg! :)

2015-01-22 @ 19:23:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Så fin bild! :D

2015-01-23 @ 10:29:38
URL: http://matildays.se
Postat av: Madelene Englund

Härligt att höra, ser fram emot fler bilder:D
Jätte fin bild

2015-01-29 @ 22:24:38
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?