Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

I Jordanien

Hej igen, bloggen, nu var det ett tag sen igen... Men nu är det faktiskt så att jag befinner mig i Jordanien just nu. Här finns det faktiskt förvånansvärt mycket att se och uppleva. Igår var vi exempelvis och flöt i Döda havet och på vägen dit åkte vi ner i diket med bussen, men det är ju en annan historia som vi kan ta en annan gång. Men det gick bra och vi kom till slut fram till vår destination. Jag tänkte mest bara kika in och säga hej, är så himla trött nu efter en hel dag ute i öknen Wadi Rum, så även det får vi nog ta en annan gång. Som ni märker har jag inte riktigt tid att skriva i bloggen just nu, men hoppas att ni har det bra :)
 
Förresten, jag har börjat använda mitt gamla konto på instagram,  där lägger jag upp en del bilder från resan. Så kika in på photospiration på instagram om du tycker att sånt är intressant :)
 
Bjuder på en oredigerad bild, japp, det var faktiskt så vackert i verkligheten och därför tyckte jag inte att det behövde göras något med bilden. Bilden är från igår över Döda havet då vi stannade på ett ställe vid vägen.
 


Postat av: MATILDA ROSQVIST

Åh härlig bild :)

2015-03-08 @ 22:54:09
URL: http://matildays.se
Postat av: Sanna Preifelt ❤

Gud vad vackert!

2015-03-10 @ 11:22:14
URL: http://sannasrum.se

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?