Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Bloggtrix

Så, nu har jag fixat så inläggssidan ska se bra ut också och trixat så att allt ska se likadant och bra ut i Google Chrome, Firefox, Explorer och även i mobilen. Men ni får jättegärna säga till om ni ser något fel så att jag kan åtgärda det. Men headern får ni vänta på ett tag till för vet inte hur den ska se ut och orkar inte fixa någon just nu. 
 
Nån månad gammal bild, tagen genom bilrutan.


Postat av: Anna-Karin

Riktigt fina och inspirerande bilder i din blogg :).

2013-01-30 @ 16:12:32
URL: http://blogg.loppi.se/40plus

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?