Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Muskat dag II

Andra dagen i Muskat, fjärde på kryssningen, gick vi bara runt och kollade i stan. Vi köpte lite souvenirer och så i deras "köpcentrum". Det vill säga massor "affärer" överproppade med varor och det var nästan samma saker överallt. Men det är alltid roligt att se hur annorlunda det är emot Sverige, det såg ut ungefär som en marknad gör i Sverige fast under tak då och med riktiga väggar och sådär. Helt annan kultur och det är alltid spännande att få se sådant när man är utomlands och inte bara se sand hela dagarna, haha.
Långt ifrån bästa bilden, tog en bara himla snabbt för att jag ville förverkliga hur det verkligen såg ut i deras "köpcentrum". Så annorlunda ju! En bit var utomhus och där var det väldigt trångt mellan husen och smala vägar, där inne däremot var det ju faktiskt fint, kolla bara taket till exempel.
Som sagt, hela staden var omringad av berg, himla vackert!
Detta var tydligen Sultanen av Omans båt, en av världens största lyxjakter, och ja, man ser ju att båtarna bredvid ser jättepluttiga ut bredvid den bjässen, haha.


Postat av: MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

älskar verkligen naturen!

2013-03-28 @ 10:09:28
URL: http://malinsundin.blogg.se
Postat av: MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

RE: ja verkligen vaaackert. påminner om egypten :) nu blev jag sugen på att lägga upp lite bilder från spanien hihi

2013-03-28 @ 16:34:41
URL: http://malinsundin.blogg.se
Postat av: Fia

Hans båt ser mer ut som ett kryssningsfartyg :P

2013-03-31 @ 11:15:31
URL: http://fiasfight.blogg.se

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?