Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Fotograf i Motala

Här kommer bara ett litet urval av alla de bilder jag har tagit den här sommaren. Jag måste bara ännu en gång få tacka alla mina fina kunder som gör det möjligt för mig att göra det jag älskar, tack så mycket! ♥
 
Nu är det dags att fortsätta redigeringen av bilder. Jag är snart klar med en kunds bilder men sen är det bara fortsätta med nästa och förhoppningsvis har några andra gjort sitt urval snart också, så jag har en hel del bilder att redigera! Sen i nästa vecka är det den sista fotograferingen innan jag drar till Barcelona i 9 dagar, man måste ju få ta det lite lugnt ibland också ;)


Postat av: Madelene Englund

Åh, så härliga bilder:)
Så ljuvliga

2014-08-22 @ 21:41:22
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Celine

Men gud så underbara bilder!

2014-08-24 @ 15:22:36
URL: http://celinelf.se

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?