Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Fredag

Nu var det länge sen jag skrev någonting här, men innan Barcelona hade jag en del bilder att fixa och så var det kalas och packning och massor annat som gällde. Sen i Barcelona ville jag inte spendera tiden vid datorn direkt... Sen när jag kom hem var det fullt upp, vi landade sent förra fredagen och var inte hemma förrän på natten till lördag och på lördagen stog det dopfotografering på schemat! Sedan har även skolan dragit igång där jag läser lite olika kurser på högskolan, lite bildbehandling och videoredigering och sånt, kul faktiskt. Så med andra ord har jag haft lite fullt upp!
Men nu måste jag återgå till redigeringen av dopbilderna, men jag bjuder så länge på en bild från en av sommarens alla fotograferingar, hoppas ni får en fin fredag!
 
 
 


Postat av: Madelene Englund

Vilken ljuvlig bild:)

2014-10-09 @ 15:02:03
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilken fin bild :)

2014-11-26 @ 22:15:25
URL: http://beattriicee.blogg.se

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?