Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Hemma

Hej mina vänner! Nu är jag hemma igen och sitter just nu ute på altanen i solen och tänkte redigera lite bilder, det är ju ändå helt okej att vara hemma igen när vi har sånt här fint väder. Men jag måste säga att Jordanien var ett väldigt spännande resemål där det fanns en himla massa att se! Bilden här nedan är tagen i Wadi Rum som är en öken med massa berg och klippor, väldigt annorlunda och vackert landskap. 
 


Postat av: Maria Ekblad

Vilken ball miljö :)

2015-03-22 @ 19:18:54
URL: http://dreamsof.se/

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?