Photospiration

Jag utgår från Östergötland, men har hela världen som min lekplats eftersom jag älskar att resa och upptäcka världen och, såklart, dokumentera det med kameran.
Alla bilder är mina om inget annat anges!

Smash the Cake-fotografering i Motala

Nu håller jag på att fixa det sista inför leverans till en kund, sedan är det bara att börja redigera nästa leverans och sen är det en ny fotografering imorgon. Fullt upp med andra ord men det är bara roligt! :)
Tänkte bjuda på några bilder jag tog för några veckor sen på Oliver som dagen efter fotograferingen skulle fylla 1. Så det blev en 1-årsfotografering och Smash the Cake-fotografering på samma gång, lika bra att passa på! Det är himla roligt att se när barn äter något sött för första gången ska ni veta :)
 


Postat av: Madelene Englund

Hihi, så ljuvligt söta bilder

2014-08-08 @ 10:22:53
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Ditt namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Vad vill du säga?